رجا نیوز :احتمال انشعاب میان بدنه و رأس سازمان مجاهدین انقلاب به دلیل بالا گرفتن اختلافات قوت گرفته است.

به گزارش رجانیوز، اختلاف میان بدنه و رأس سازمان مجاهدین انقلاب از مدت‌ها قبل وجود داشته و حتی در کنگره سال گذشته این سازمان نیز برخی از دفاتر شهرستانی قصد اعلام انشعاب و انتشار بیانیه داشتند که با وساطت برخی افراد از رخداد این اتفاق جلوگیری شد.

آرمين در جلسه اخير سازمان در اين‌باره مي‌گويد: متأسفانه با توجه به اتفاقات گذشته، ما هيچ اقدامي انجام نداديم و نشانه‌هايي اين طيف‌بندي قابل مشاهده است. اگر بهزاد نبوي در كنگره پادرمياني نمي‌كرد اكثر ما در شوراي مركزي سازمان جايي نداشتيم.

وي می‌افزاید: ما بايد به اين نكته توجه كنيم كه هيچ گروهي متوجه اين طيف‌بندي نشود؛ لذا مديران بايد سفرهاي خود را به استانها آغاز كنند و يا در همايش محرمانه اين نكته را گوشزد كنيم كه فعلاً در فضاي انتخابات بحث اين موارد ضروري نيست در آخر نيز بايد كار پاكسازي در سازمان انجام شود.

اما بر اساس آخرين اخبار در پي بالا گرفتن اختلافات در سازمان مجاهدين برخي افراد در اين سازمان از آن جدا شده و مجمع مجاهدين انقلاب را تشكيل داده‌اند و پادرمياني برخي افراد باسابقه در اين سازمان نيز نتوانسته است اين سازمان را از انشقاق نجات دهد.

بخشي از بيانيه اين مجمع مجاهدين انقلاب كه قرار است بزودي منتشر شود به شرح زير است:

«اگر برخوردهاي ديكتاتورمابانه ادامه يابد "مجمع مجاهدين انقلاب اسلامي" اعلام موجوديت مي‌كند.

جمعي از برادران عضو سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي همچنان از سوي اعضاي ديكتاتورمآب اين سازمان با برخوردهاي حذفي مواجهند. اين برادران كه چهار سال پيش در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري نهم طي چند بيانيه، نسبت به برخوردهاي قلدرمنشانه نبوي-آرمين معترض بودند، بعد از پس لرزه‌هاي انتخاباتي با وعده‌هايي مبني بر دلجوئي دندان روي جگر گذاشتند تا ضمن حفظ سازمان از انحراف بيشتر آن را از فروپاشي نجات دهند.

ما اعضاي واقعي سازمان هشدار مي دهيم، در صورت تداوم اين رويكرد، با تشكيل "مجمع مجاهدين انقلاب اسلامي" ضمن به انزواي كشاندن اعضاي منحرف و مستبد سازمان، اعضاي كثير اين گروه انقلابي را به پايداري در خط حضرت امام(ره) فرابخوانيم.

براي آشنایي بيشتر ملت با منحرفان و مستبدان سازمان آنها را معرفي مي‌كنيم: آغاجري، بي غم، نبوي، آرمين، سلامتي.»

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا